sunnuntai 17. heinäkuuta 2016

10 000 lukijaa kuussa, mahtavaa!

Joulukuussa 2013 aloin kirjoittaa suhteista ja suhteettomuudesta uudessa blogissani. Kirjoittamisella julkisesti ajatuksistani hain dialogista yhteyttä itseeni ja samalla pääsin auttamaan heitä, jotka rämpivät eteenpäin ilman tarkoitusta. Mahdollistin myös uusien asiakkaiden tutustumisen minuun ennalta.

Matka on ollut avartava ja antoisa. Aiheet, joista kirjoitan ovat yleensä arkoja, monet niistä käsittelevät tabuja: uskottomuutta, avioeroa, hankalia tunteita, persoonallisuushäiriöitä ja yksinäisyyttä. Minulla on paljon lukijoita, jotka ymmärrettävästi eivät halua julkisesti tykätä bloggauksistani tai Facebook-sivustani. He antavat minulle palautetta verhojen takaa. Kiitos siitä teillekin, sananne kannustavat jatkamaan. 

Tänään juhlin uutta etappia, blogillani on noin 10 000 lukijaa kuussa. Kirjoitan mielelläni minulle, kirjoitan mielelläni sinulle, mutta tuntuu tosi hyvältä, että olen onnistunut tavoittamaan näin suuren lukijakunnan. Kiitos sinulle, kun kuljet kanssani! Lupaan, että saat lukea tulevaisuudessa myös henkilökohtaisempia postauksia kuin tähän mennessä, se olkoon minun haasteeni bloggaajana. 


Muista myös

Hidasta elämää -sivuilta löydät kirjoituksiani, joissa lähestyn elämää logoterapeuttisesta näkökulmasta.

Parisuhdekeskus Katajan sivuilla bloggaan parisuhdedynamiikasta.

2 kommenttia:

  1. Kolmetoista mun kaveria tykkää facebookissa sun sivusta, ja oon mäkin siitä kyllä ihan varmana kuullut! Ei oo kyllä sattumaa noi 10 000 hittiä, hyvä sä :)

    VastaaPoista
  2. Liina, kiitos viestistäsi!Mukava kuulla että tykätään, hienoa elokuuta sinulle!

    VastaaPoista