perjantai 19. huhtikuuta 2019

Uuden elämän värit on nyt osa Sexpoa


Kevät on ollut tänä vuonna jännittävä, koska minulla on ollut monta mukavaa asiaa vireillä. Olen kirjoittanut uutta Uusperheen käsikirjaamme Tarja Törmäsen kanssa, valmistellut seuraavaa vuonna 2020 ilmestyvää parisuhdeopastani ja neuvotellut Sexpon kanssa yhteistyöstä. Nyt se on vihdoin julkistettavissa: Siirryn Sexpon uuteen Ihmissuhdeterapiakeskukseen asiantuntijaksi. Tämä asia innostaa minua valtavasti, samalla se mahdollistaa minulle ensimmäistä kertaa myös perjantai- ja viikonloppuvastaanottoajat.

Sörnäisissä sijaitsevaan keskukseen siirtyvät myös eroseminaarini ja muut ryhmäni. Paikka on helposti tavoitettavissa julkisin liikennevälinein.  Tutustu sivustoomme ja huikeisiin asiantuntijoihimme. Ajan voi helposti varata nettikalenterin kautta. Jatkossakin tarjoan yksilö- ja pariaikoja. Erityisen innostavaksi olen kokenut viime aikoina  solmu-valmennuksen. Skeematerapia-aikoja voi varata minulta myös tai sen menetelmiä voidaan tarvittaessa integroida mm. Seisake-työskentelyyn.

Vuosi sitten ilmestyneestä kirjastani Sinä selviät kyllä -erovuoden matkaopas tehdään äänikirja ja se on siis pian myös kuunneltavissa. Tämäkin ilahduttaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti