sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Parisuhteen kriisi on mahdollisuus uuteen alkuun

Free Digital Photos Stuart Miles
Useimmin eroryhmissä kysyttyjä kysymyksiä ovat: "Miksi hän teki minulle näin?", "Kuinka voisin enää ikinä luottaa kehenkään kuten luotin häneen?", "Löydänkö enää koskaan ketään, joka huolisi minua?", "Kuinka pärjään elämässäni yksin?". "Eikö elämä ole tarkoitettu elettäväksi parisuhteessa?"

Eron hetkellä ei ole olemassa valmiita vastauksia, ei ole olemassa yleistettävää totuutta. Vaikka voimme tilastoista poimia yleisiä suuntaviivoja, voit sinä aina olla se poikkeus. Se miksi entinen puolisosi kohteli sinua väärin voi jäädä ikuiseksi mysteeriksi. Myös entiselle puolisollesi. Myös sinulle voi jäädä epäselväksi miksi annoit väärinkohtelun jatkua? Tai miksi ette onnistuneet vaikka molemmat yrititte parhaanne? Bruce Fisherin mukaan parisuhteen loppumiseen vaikuttavat usein samat syyt kuin sen aloitukseen. Dynamiikka joka veti pariskuntaa toisiinsa alkaa jossain vaiheessa työntää heitä erilleen, jos ei ole voimia ylläpitää tietoista avioliittoa. Tällä viitataan meidän jokaisen mukanaan kantamaamme omaan menneisyyden tarinaan, joita hanakasti pyrimme toistamaan myös uusissa ihmissuhteissamme. Myös vahvat polariteetit voivat muodostaa kuilun, joka katoaa vasta kun toinen ottaa toisen suunnan käytöksessään. Jos molemmat ovat valmiita tarkastelemaan tilannetta vapaaehtoisesti ja toista kunnioittaen, voivat mahdollisuudet parisuhteen päivitykselle ja uudelle alulle olla olemassa. Silloin hyvästellään päättynyt suhde ja rakennetaan uusi luottamus, jonka kivijalkana on kaikki yhdessä aiemmin opittu.

Jos suhde kuitenkin päätyy eroon, on ennen mahdollisen uuden ihmissuhteen alkua on hyvä tutustua omaan uuteen itseen. Koska myös se tulee päivittää uuden elämäntilanteen myötä. Kuka minä olen? Mitä minä haluan? Minkälaisen elämän haluan elää? Kun tunnet omat luovuttamattomat arvosi, tiedät minkälaisen ihmisen haluat jonakin päivänä kohdata, etkä hapuile pimeässä löytääksesi kenet vain välttääksesi yksinäisyyden.

Sinä olet kokonaisen, ainutlaatuisen itsesi arvoinen ja vapaa kokemaan rakkautta myös yksin. Kun avaudut näkemään oman ja elämän koko kauneuden olet vahvempi liittymään toiseen, jos niin haluat. Ei parisuhde ole ainoa tapa elää, joillekin yksinäisyys voi olla tietoinen valinta. Silloin kun se perustuu vapaaseen tahtoon eikä pelkoon, se voi olla hyvin kaunis ja kiehtova matka.  

2 kommenttia:

  1. IHANA:

    Wooow, minä olen Gloria Meyers, haluan jakaa elämäni tarinan maailman kanssa siitä, miten sain mieheni, ennen kaikkea sain onnellani takaisin, tarkoitin yhden dr. Ogundeleen ilmoitusta internetissä siitä, miten hän auttaa naista saan poikaystäväni takaisin, joten minun täytyy ottaa yhteyttä häneen auttamaan minua palauttamaan avioliittoni, aviomies jätti minut viiden vuoden avioliitolle, koska hänen perheensä ja ystävänsä eivät pidä minusta ja he pyytävät häntä saamaan toisen naisen, mutta kun minä ota tohtori Ogundele apua, hän kertoi rentoudakseen, että hän auttaa minua, tohtori Ogundele toi mieheni, joka jätti minut 5 vuodeksi vain 24 tuntia. Tämä on voimakas loitsu, jota en ole koskaan nähnyt elämässäni sellaista, hän toi takaisin mieheni minulle vain 24 tunnissa ja kertoi minulle, että minulla on oma lapsi, tänään minulla on 1-vuotias vauva, tämä mies on hieno, jos joku tarvitsee apua ja haluaa ottaa sinuun yhteyttä, sinä voi tavoittaa hänet seuraavalla osoitteella: Sähköposti: ogundeletempleofsolution@gmail.com, Viber-numero: +27638836445. Whats-app Numero: +2349065101630.

    VastaaPoista
  2. KONTAKT: WHATSAPP: +2347054019402 OF
    DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM IS GEWICHTICH DE BESTE SPELL CASTER ONLINE EN SY RESULTAT IS 100% GARANTJE ..

    Nei (8) Acht jier yn myn houlik mei myn man, begon myn man mei oare dames te gean en my kâlde leafde te sjen, op ferskate gelegenheden driget er my te dumpen as ik him doarre te freegjen oer syn affêre mei oare dames, ik wie hielendal ferwoaste en ferbjustere oant in âlde freon fan my my fertelde oer in staveringshifker op ynternet mei de namme DR WALE dy't minsken helpt mei har relaasje en houliksprobleem troch de krêften fan leafde Spreuken, Earst betwifele ik as soks ea bestiet, mar besleat te jaan it in besykjen, As ik kontakt opnimme mei DR WALE, fertelde hy my alles wat ik dwaan moast en ik die en hy holp my in leafdesspreuk út te bringen en binnen 72 oeren kaam myn man werom nei my en begon te ferûntskuldigjen, no is hy opholden te gean mei dames en hy is by my foargoed en foar wier. Nim kontakt op mei dizze Wale Spell Caster foar jo relaasje as houliksprobleem.
    Hjir is syn kontakt ..

    OPROEP / WHATSAPP: +2347054019402

    EMAIL: drwalespellhome@gmail.com

    VastaaPoista